Saturday, September 25, 2010

مرگ بر اسلام و مرگ بر جمهوري اسلامي.
مردم عزيز ايران ، كشور ما از 1400 سال پيش به دست اسلاميون افتاد و از آن هنگام تاكنون روز خوش نديده ايم.
كشور ما ، وطن ما ، زادگاه ما كه در دوران كوروش كبير ، بيش از نصف قاره آسيا را شامل مي شد و جزو سه قدرت برتر دنيا بود ، با ورود اسلام اهريمني ويران شده است.
اسلاميون و ملا هاي كثيف و شياد ( از خميني بگيريد تا خاتمي و شبه ملا هايي مثل موسوي ، سازگارا ، سروش ، شريعتي و گنجي جنايتكار) كشور و تمدن ما را دارند نابود مي كنند.
مردم عزيز ايران ، براي زدودن اين آيين كثيف و خرافه پرستي از كشورمان ، لازم است كه نخست آگاه شويم . نخست بايد آنچه را كه سال ها از ما پنهان شده، درك كنيم و دريابيم. در ادامه اين متن ، در اين زمينه ، منابعي را به شما معرفي مي كنم كه با مطالعه آن ها ، تا حدودي آگاه خواهيد شد.
اين ملاهاي كثيف و شياد ، در حال از بين بردن هويت و تاريخ ما و اسلاميزه و عربيزه كردن كشور ما هستند.
مي خواهند كشور متمدن ما را كه شاهنشاه بزرگ ما ، كورش هخامنشي در 2500 سال پيش رسم آزادي و تمدن را به جهانيان آموخت ، با احكام عقب افتاده و تفكر عربي ( بخوانيد تازي ، يعني تازنده و وحشي ،‌چرا كه آن ها و پيامبر كثيف و كودك آزارشان، تازيدن و تجاوز و بود) نابود كنند. در كتاب هاي تاريخ ، دست برده اند و همه چيز را وارونه جلوه داده اند.
ايراني را كه به گفته هرودوت ،‌مورخ بزرگ دوران باستان ، و به گفته بسيار ديگري از مورخان در بسياري از ابتكارات و ابداعات پيشگام بوده ، قوم بي فرهنگي جلوه مي دهند كه تمدن نداشتند و اسلام را با آغوش باز پذيرفتند (بنا به گفته شياد بزرگ علي شريعتي و ... )  حتي در كتاب هاي تاريخ ، سانسور كرده اند . شايد بسياري از شما ايرانيان گرامي ندانيد كه قادسيه چيست ،‌زيرا به شما نگفته اند.
قادسيه اسم يكي از جنگ هايي است كه هنگام حمله اعراب تازي به ايران ، ميان اعراب و ايرانيان در گرفت كه عرب ها به آن فتح الفتوح مي گويند. زيرا پس از جنگ قادسيه بود كه ايران به دست اعراب افتاد.
اعراب تازي به كشور ما حمله كردند و مطابق رسم پيامبر كودك آزار و شهوترانشان ،‌پدران ما را كشتند، زنان و كودكان را مورد تجاوز و بردگي قرار دادند و دين شان را به زبان شمشير به ما تحميل كردند. به مدت دويست سال، ايرانيان حق نداشتند به زبان خودشان صحبت كنند و همه بايد عربي صحبت مي كردند . كتابخانه هاي ما را سوزاندند ، زيرا پيامبر كثيفشان همواره به آن ها گفته بود كه ايرانيان بزرگترين دشمنان شما هستند كه اين احاديث در كتاب معتبر صحيح البخاري كه احاديث آن مورد تاييد تمامي مسلمانان است ، ثبت شده .
اعراب ما را مجبور كردند كه مسلمان شويم ، ما را مجبور كردند كه زبانمان را تغيير دهيم . آن ها جنايات بي حد و حصري در ايران انجام دادند. اسلامشان از روز اول وسيله اي بوده براي دزدي و چاپيدن مردم و استحمار (خر كردن) آن ها . اسلامشان وسيله اي بوده كه قدرت منطق و استدلال مردم را كور كند بدين وسيله آن ها را فريب دهند.
آن ها در شرايطي كه هر ماه مقدار زيادي پول ار بعضي از ايراني ها دريافت مي كردند ، اجازه ميدادند كه آن خانواده هايي كه پول پرداخت كرده اند ، همچنان زرتشتي بمانند. به اين پول زوري كه اعراب از ايراني ها مي گرفتند ، جزيه گفته مي شد.
كشور ما همواره تحت ظلم و ستم بود.
آيا مي دانستيد كه تمامي اين اسطوره پروري ها از امامان تازي و شهوتران و بي سواد ،‌همه دروغ است؟
مثلاً‌از علي بت ساخته اند ،‌از حسين تازي بت ساخته اند و آن ها را افرادي مظلوم جلوه مي دهند.
اي مردم ايران ، آيا مي دانستيد كه محمد وقتي 51 سال داشت با عايشه ي شش ساله ازدواج كرد ؟؟ آيا مي دانستيد كه او بسيار شهوتران و بچه باز (پدوفيل) بود ؟ آيا مي دانستيد كه او به حقوق زنان احترام نمي گذاشت؟؟؟ تمام اين ها را سانسور كرده اند و همواره از چشم شما مخفي نگه داشته اند.
آيا مي دانستيد كه محمد كه لعنت بر او و خاندانش باد ،‌زماني كه از مكه به مدينه فرار كرد ( هجرت ) ، وقتي در مدينه ساكن شد ، بيش از ده بار به كاروان هايي كه از شام به سمت مكه مي رفتند حمله كرد ؟؟؟ آيا مي دانيد كه او يك راهزن بود ؟؟؟ براي اين موضوع بايد به كتاب هاي معتبري از جمله نسخه اصلي تاريخ طبري رجوع كرد.
آيا مي دانيد كه محمد و علي چه بسيار انسان هاي بي گناهي را كشتند و به زنان  آن ها تجاوز كردند؟؟

ما ايرانيان ، پس از حمله تازي ها به كشورمان ، همواره مورد ظلم واقع شده ايم تا اينكه خورشيد دوران پهلوي از راه رسيد.
رضا شاه بزرگ در مدت بيست سال ، دست ملاها را از كشور كوتاه كرد و شروع به سازندگي كرد  ولي قدرت هاي بيگانه كه همواره سعي داشته اند ايران را عقب افتاده نگه دارند، او را كنار زدند و او هم شرط رفتن خود از ايران را ، به تخت نشستن پسرش عنوان كرد و آن ها كه تصور نمي كردند محمد رضا شاه جوان برايشان خطري داشته باشد، پذيرفتند.
به اين صورت بود كه شاهنشاه آريامهر به تخت نشست و اين مرد بزرگ ، ايران را به سوي پيشرفتي بزرگ پيش برد.
در مدت كوتاه پادشاهي محمدرضا شاه ( شاهنشاه آريامهر) ، زنان از حقوق مساوي با مردان برخوردار شدند . در حالي كه در كشور هاي همسايه و اطراف ما و همچنين در كشور هاي پيشرفته اي مثل سويس در آن دوران حق راي براي بانوان وجود نداشت، شاهنشاه آريامهر به زنان حق راي داد. او و پدرش به زنان حق آزادي كامل در انتخاب پوشش و حجاب دادند .او دانشگاه هاي بسياري ساخت . او كارخانجات بسياري ساخت . در دوران او ، ديگر مثل امروز ، حق زنان زير پا گذاشته نمي شد. مردان حق نداشتند چهار عدد زن رسمي  و به تعداد دلخواه زن صيغه اي داشته باشند. او مردي وطن پرست بود.
سينماي ايران رونق داشت . موسيقي ايران در دوران اوج بود . ما اولين كشوري در خاورميانه بوديم كه تلويزيون و شو هاي رنگي (شوي رنگارنگ)‌داشتيم.
در آن دوران  از يك سو ، شاه ايران در مقابل غرب ايستاده بود و به آن ها باج نمي داد و از سوي ديگر كمونيست هاي شوروي كه درگير جنگ با  اروپا و امريكا بودند قصد داشتند توسط توده اي ها و چپ هاي ايراني (كه جزو خائن ترين خائنان به ايران بودند)، ايران را تحت كنترل داشته باشند و در خاورميانه داراي قدرت بيشتري شده و از ايران به عنوان سلاحي در برابر پيشروي امريكا در خاورميانه استفاده كنند و از سوي ديگر  ، امريكا، انگليس و فرانسه كه جاه طلبي هاي شاه ايران را شاهد بودند و مي ديدند كه او مي خواهد ايران را كشوري مستقل و قدرتمند كند و نه زير بار شوروي و نه زير بار زور امريكا و اروپا ميرود ،  سعي كردند مذهب را به وسيله مُلا خميني تازي و با همكاري خائنيني همچون دكتر يزدي و بني صدر (بني سگ ) و .. و در قالب انقلاب اسلامي در كشور ما به راه بيندازند و شاه ما را كه نگهبان كشورمان بود، نابود كنند.
لازم به ذكر است كه كشور ما و حتي شاهنشاه ما بدون ايراد نبود . هيچ انساني بدون ايراد نيست . ما در ايران آزادي كامل داشتيم ، ولي از نظر سياسي ،‌كمونيست ها ، مجاهدين و گروه هايي كه قصد بر هم زدن آرامش كشور را داشتند ،‌مورد برخورد دستگاه قضايي قرار مي گرفتند. به هر حال ، حتي امروز هم در كشور هاي ليبرال و آزاديخواه ،‌اگر كسي بخواهد در كشور هرج و مرج به راه بيندازد و بر خلاف مصالح ملي پيش برود ، با او برخورد مي شود . ما در آن دوران در ايران ، به نسبت كشور هاي همسايه ، تقريباً همه چيز داشتيم.
به هر حال ما مي باست انصاف داشته باشيم و شاه خودمان را و كشور خودمان را با شرايط آن هنگامه مقايسه كنيم . ما كشوري آزاد و سرافراز بوديم و هيچ نيازي به انقلاب نداشتيم . شايد نياز به مقداري اصلاحات داشتيم كه آن هم داشت انجام مي شد و دكتر بختيار به اين منظور آمده بود كه غربي ها و همچنين خيانتكاران داخلي اجازه ندادند و رسانه هاي بيگانه با بودجه امريكا و انگليس و فرانسه ،‌شروع به شستشوي مغزي مردم كردند و شور انقلابي در آنان ايجاد كردند. از مُلاي بي سواد و عقب افتاده اي مثل خميني ، از طريق رسانه هاي خارجي و با هزينه سي آي اي ، يك گاندي دوم ساختند و اين مردك عربِ تازي ِ بيمار را يك انسان آسماني جا زدند.
انقلاب سال 1357 به مثابه ي يك خودكشي دست جمعي بود.
گويي كشور ما دوباره به 1400 سال پيش برگشت . از اينرو بسياري از روشنفكران به انقلاب 57 مي گويند : قادسيه دوم
با ورود خميني قاتل بي سواد دهاتي و بيمار رواني به ايران ،‌كشور ما در سياه ترين دوران تاريخ خود قرار گرفت. بسياري از نظاميان ايراني و مردم بي گناه ،‌به صورت دسته جمعي و به طرز وحشيانه اي به دستور خلخالي خون آشام و ابراهيم يزدي بربري كثيف ،‌اعدام شدند.
جنگ شد و دو كفتار مسلمان ( خميني و صدام) به جان هم افتادند . خميني كثيف مي گفت :‌جنگ نعمت است   منتها بچه هاي ما بايد مي رفتند زير بمب و رگبار و خميني نمي خواست اين نعمت نصيب پسرش شود . پسر خودش را به جنگ نمي فرستاد ، فقط فرزندان ما مي بايست كشته مي شدند. بيش از يك ميليون و نيم ايراني كشته شدند.
شاه عزيز و سرفرازمان كه ايران را ساخته بود ،‌در مصر و در غربت در گذشت .
كشور به دست بيگانگان افتاده بود ، درست مثل دوراني كه كشور به دست اعراب افتاد و ايراني هاي بسياري ، زادگاه خود را ترك گفتند ، در سال 57 هم بسياري از روشنفكران و مردم عادي ناگزير به ترك ايران شدند.

در خارج از كشور ،‌ايراني هاي بزرگ و پاك نهادي همچون دكتر شجاع الدين شفا ، دكتر كوروش آريا منش ( كه نام اصلي او، رضا مظلومان بود) ، استاد ‌فرود فولادوند ، رضا فاضلي ، پروفسور مسعود انصاري ، دكتر فريدون فرخزاد ، دكتر شاپور بختيار و .... شروع به روشنگري كردند و روشنگري هاي آن ها براي جمهوري كثيف اسلامي خطر آفرين شده بود. به همين دليل بسياري از آن ها را در قتل هاي زنجيره اي ،‌كشتند .
لازم است ايراني ها ،‌كتاب هاي زير را بخوانند :

تولدي ديگر + جنايت و مكافات +‌پس از 1400 سال + ...... (‌از دكتر شجاع الدين شفا)
باز شناسي قرآن +‌نگاهي نو به اسلام + زن در دام اديان ابراهيمي + ... ( از پروفسور مسعود انصاري)
مجموعه سخنراني ها و صحبت هاي بزرگاني مانند : فرود فولادوند كه شايد هر هزار سال يكبار ، مردي به اين خردمندي متولد شود
مجموعه صحبت ها و برنامه هاي تصويري رضا فاضلي

No comments:

Post a Comment